دیالوگ 13+ 1

این هفته یه دیالوگ از همخونه ایم واستون می ذارم که به عقیده ی من و همخونه ایم می تونه کاندیدای بی مزه ترین جوک سال باشه.

همخونه ایم، گلن توی یه رستوران سرآشپزه و قبل از این کار هم توی چند تا کافه کار می کرده. الان هم داره درسش توی رشته ی کامپیوتر تموم می شه و همزمان داره دنبال کار توی همون رشته می گرده. هفته ی پیش که واسه ی یه مصاحبه رفته بود این دیالوگ بین اون و فرد مصاحبه کننده رد و بدل شده بود

مصاحبه کننده: من امروز رفتم کافه، می دونی کافه چیه؟

گلن: اوه بله، من قبلاً توی کافه کار می کردم

مصاحبه کننده: این قرار بود جوک باشه

گلن [رو به من] : چون می دونست من قبلاً  توی کافه کار کردم اینو گفت، بدیش این بود که به نظر میاد همچین جوک هایی بین این کامپیوتریا خیلی رایج باشه.

من: چی بگم آخه، حالا تو سری بعد که می ری پیشش بهش بگو «من امروز یه کامپیوتر خریدم، می دونی کامپیوتر چیه؟»

گلن:خوب اونم می گه من قرار بود تو رو واسه ی یه کار کامپیوتری استخدام کنم، اما اگه تازه امروز کامپیوتر خریدی فکرنکنم ادامه ی این مصاحبه فایده ای داشته باشه.

.من: اوه آره بد می شه اینطوری. بهتره اینو نگی

.گلن: حالا فکر کن طرف باز بعد از این حرف بگه، نه این قرار بود جوک باشه

من: زرششششششششششششششششششششششششششششششک

12 responses to this post.

  1. مهدی جان خدایی کامپیوتری ها اینقدر هم بی مزه نیستن :))

    پاسخ

  2. من زرشک خیلی دوست دارم .زرشک که میدونی چیه؟؟؟؟؟ لوووووول

    پاسخ

  3. مهدی جان من همه دیالوگها رو خوندم خیلی جالب بود .

    پاسخ

  4. سلام
    امیدوارم حالتون خوب باشه.
    به نظرم بامزه بود. بامزگیش هم تو این بود که در ذهنم هم اتاقی شما رو تصور کردم که مثل یه آدم آهنی کمی دیر دوریالیش افتاده. من فکر می کنم ما ایرانیها تیزتراز مردم جاهای دیگه هستیم. البته شما که دنیا گشته اید باید نظر بدید.
    راستی چقدر فارسی رو پاس داشتید «رایا نشانی» ، «وبگاه» !!!!!!!!!!!! ایول!

    پاسخ

    • سلام اعظم جان. این رایانشانی از شیرین کاری های وردپرس هستش و ربطی به من نداره، اما منم خوشم اومد. ما ایرانی ها هم آمادگی مون برای رودررو شدن با این مسایل بیشتره، چون شوخی و پرت و پلا گفتن حتی در محیط کاری هم برامون عادی به حساب میاد، اما اینجا که همه چیز حریمش مشخصه، اینجور چیزا رو به ندرت می بینی. اما اتفاقاً این همخونه ایم هم آدم تیزیه.

      پاسخ

  5. Posted by Houtan shirazi on دسامبر 19, 2010 at 3:29 ق.ظ.

    تضاد و جنس برسی‌ دو دیدگاه و اصلیت داستان جوکی بیمزه در اثر تمام پرداخت شده و پیش داوری رو به عمق سوق میده تا از سطح لایه‌ها مخاطب رو ویران کنه.مهدی کارهات امضائ خودت رو داره بی‌ نهایت سبک نوشتاریت رو دوست دارم

    پاسخ

  6. Posted by Houtan shirazi on دسامبر 19, 2010 at 3:31 ق.ظ.

    یادم رفت مهدی جان طنز ظریف ۱۳ به اضافه ۱ مساوی با ۱۴ معرکه بود.

    پاسخ

بیان دیدگاه